Chiar dacă produsele tale sunt calitative şi au un preţ super bun, nu neaparat vor fi şi cumpărate. În fond, sunt mai multe şanse să serveşti masa într-un restaurant cu o atmosferă plăcută, un decor frumos şi o servire ca la carte, decât să o faci într-un local cu scaune rupte şi mese murdare.
Imaginile produselor
Poate produsele tale sunt bune, dar cum le poți vinde dacă le prezinți greșit? Acesta este un aspect important, să prezinți produsele într-un mod profesional, cu imagini calitative. Partea bună este că nu trebuie să fii neaparat un fotograf profesionist. Doar urmează câteva reguli, pe care le prezentăm mai jos:
– Folosește întotdeauna imagini clare, calitative.
– Folosește aceeași dimensiune la toate imaginile pe care le încarci în magazinul online. Poți folosi anumite soft-uri ajutătoare precum Photoshop sau chiar Paint.
– ideal ar fi să fotografiezi produsul din cât mai multe unghiuri. Cu cât le oferi clienților o imagine mai aplă asupra a ceea ce este produsul, cu atât se simt mai confortabili să-l cumpere.
– în cazul în care un produs are mai multe variante, prezintă imagini pentru fiecare. Exemplu: Dacă vinzi body-uri pentru bebeluși pe mai multe culori, prezintă poze pentru fiecare culoare în parte.
– unde este cazul, poți prezenta și imagini reale cu produsul în contextul potrivit. Exemplu: Dacă vinzi un cort Teepee pentru copii, nu ar strica să pui o imagine cu produsul plasat într-o cameră pentru copii.
Descrierea produselor
Un produs despre care nu oferi nicio informație are șanse foarte mici să fie cumpărat. DA, am întâlnit multe magazine online în care produsele nu aveau descriere. NU FACE GREȘEALA ASTA! Produsul trebuie să aibă o descriere cât mai detaliată, astfel clientul va ști exact ce urmează să cumpere. Imaginează-ți că vrei să îți cumeri un laptop. Intri pe un magazin online de IT, vezi imaginea unui laptop, denumirea lui, dar nicio descriere. Nu știi ce procesor are, ce hard, ce display, nu știi nimic! Îl cumperi?
Lasă un comentariu